W jaki sposób mogę złożyć reklamację na otrzymany produkt?
W przypadku, gdy otrzymany produkt jest wadliwy lub też nie jest zgodny z zamówieniem istnieje możliwość złożenia reklamacji.
Reklamację należy złożyć pisemnie na adres Manuscriptum Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa.
Aby przyspieszyć rozpatrzenia reklamacji wskazane jest podanie w zgłoszeniu reklamacji: imienia i nazwiska konsumenta, daty zgłoszenia, numeru dowodu sprzedaży (faktury), opisu i rodzaju wady, żądania konsumenta (np. naprawa produktu, wymiana produktu na nowy), danych kontaktowych (telefon lub adres e-mail). Wraz z oświadczeniem reklamacyjnym należy odesłać produkt, którego reklamacja dotyczy.
Wszelkie informacje dotyczące postępowania reklamacyjnego będą przekazywane Konsumentowi na dane adresowe i kontaktowe podane przez Konsumenta w zgłoszeniu reklamacyjnym, w terminie 14 dni.